0 zł
- cztery inspirujące webinary
- solidna dawka praktycznej wiedzy
- doświadczeni trenerzy
- bezpłatny udział
- w formie online
„Mówimy o tradycji, myślimy o przyszłości”
19 i 20.11.2024 @ Zoom
Zapraszamy do udziału w największym na świecie wydarzeniu promującym świadomy rozwój, aktywną postawę wobec życia i podejmowanie biznesowych inicjatyw!
Zapisz się
Krzysztof Jędrzejewski
Trener biznesu, konsultant, praktyk w zakresie zarządzania projektami. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących efektywnego zarządzania projektami oraz uruchamiania biur zarządzania projektami (PMO).
Z wykształcenia jest inżynierem, ukończył Politechnikę Krakowską, uzyskał stopień doktora na Akademii Górniczo–Hutniczej oraz stopień MBA na GFKM. W swojej pracy z grupą łączy kompetencje techniczne ze zdolnościami interpersonalnymi. W relacjach z innymi zapewnia atmosferę zaufania, otwartości, słucha i motywuje do tworzenia kreatywnych rozwiązań.
Ciągle zdobywa doświadczenie zawodowe w firmach z różnych sektorów gospodarki. Pasjonat pogłębiania wiedzy, dzielenia się nią, inspiruje do wdrażania zmian oraz do doskonalenia procesów w organizacjach. Prowadzi szkolenia, warsztaty oraz indywidualne sesje doradcze. Ukończył szkołę trenerów organizowaną przez Wszechnicę Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Dyrektor zarządzający w GFKM. Doświadczony psycholog biznesu, specjalizujący się w podejmowaniu decyzji, procesach uczenia się oraz komunikacji w zespole. Z sukcesem od wielu lat prowadzi warsztaty oparte na symulacyjnych grach decyzyjnych oraz sesje coachingowe, w których kładzie szczególny nacisk na praktyczne zastosowanie przekazywanej wiedzy.
Prowadzi szkolenia z zakresu przywództwa, zarządzania zespołem, motywowania, coachingu oraz sztuki prezentacji. Wspiera kadrę menedżerską w obszarze osobistej efektywności, oferując zarówno treningi grupowe, jak i indywidualne sesje coachingowe. Regularnie prowadzi zajęcia w ramach Programu Executive MBA, gdzie pomaga uczestnikom rozwijać umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania zespołami oraz osiągania założonych celów biznesowych.
Ukończył analitykę gospodarczą na Politechnice Gdańskiej oraz psychologię organizacji i zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim, co dało mu solidne podstawy w zakresie analizy biznesowej oraz zarządzania ludźmi. Posiada akredytację ACC International Coach Federation, certyfikat Coacha Mocnych Stron oraz certyfikat Marketplace Simulations Trainer. Uczestniczył w licznych programach rozwoju liderów, takich jak Akademia Młodego Lidera, Pracownia Liderów NGO’s czy Akademia Liderów Prawa.
Menedżer operacyjny, doradca, ekspert, który współpracował z ponad 100 firmami o różnym profilu i skali działania, działających na różnych rynkach i w różnych branżach. Trener i coach, prowadzący szkolenia, warsztaty i sesje rozwojowe wspierające usługi doradcze i projekty wdrożeniowe.
Teoretyczne podstawy wiedzy o organizacji i zarządzaniu, zdobyte na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Od 30 lat weryfikuje, rozwija i doskonali w codziennej praktyce biznesu.
Jako interim manager lub kierownik projektu aktywnie uczestniczył w projektowaniu, przygotowywaniu i realizacji transformacji w telekomunikacji i energetyce. Przygotowywał i prowadził projekty z zakresu strategii i modeli biznesowych, rozwoju biznesu, outsourcingu, opracowania wymagań IT dla biznesu, optymalizacji i poprawy efektywności, poprawy satysfakcji i lojalności klienta, systemów i narzędzi nowoczesnej obsługi klienta.
Twórca i założyciel start’upu epoka24, promującego mobilny model obsługi klienta i rozliczeń dostawców usług masowych. Znawca rozwiązań Smart (smartgrid, smartcity) oraz narzędzi klasy CRM (wsparcie sprzedaży i obsługi klienta). Klientomaniak (podcast) i zwolennik klientocentrycznego podejścia w biznesie.
Dyrektor ds. Finansów w GFKM. Członek i przewodniczący rad nadzorczych w spółkach akcyjnych notowanych na giełdzie. Unikalny styl prezentacji oraz praktyczne podejście do pracy z uczestnikami szkoleń stawiają go w pozycji czołowego konsultanta z dziedziny finansów.
Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących zarządzania strategicznego i finansowego oraz oceny finansowej projektów inwestycyjnych. Do jego kluczowych kwalifikacji należą zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami oraz tworzenie i analizowanie biznes planów. Zajmuje się także planowaniem inwestycyjnym oraz analizuje efektywność przedsięwzięć inwestycyjnych.
Z wykształcenia ekonomista. Ukończył Ekonomikę i Organizację Produkcji na Uniwersytecie Gdańskim. Wykładowca na Profesjonalnym Studium Finansów, Podyplomowych Studiach Zarządzania Projektami dla Menedżerów oraz programu Executive Master of Business Administration.
Psycholog międzykulturowy pełniący w GFKM funkcję Specjalisty ds. Komunikacji i Zrównoważonego Rozwoju. Lider Zespołu ds. Różnorodności oraz Zespołu ds. Zrównoważonego Rozwoju i ESG. Wspiera, projektuje i koordynuje działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, DEI i zrównoważonego rozwoju. Konsultant z doświadczeniem w projektach z obszaru HR i kultury organizacyjnej, audytu organizacyjnego i strategii zrównoważonego rozwoju.
Certyfikowany trener i facylitator narzędzi DiSC i MindSonar, absolwent programu rozwojowego Akademia Młodego Lidera oraz Ambasador Ligi Odpowiedzialnego Biznesu (Forum Odpowiedzialnego Biznesu). Uczestniczy w wielu wydarzeniach skupiających się na promowaniu etycznego biznesu opartego o wartości i wrażliwego na potrzeby społeczne.
Absolwent psychologii na Uniwersytecie Gdańskim, gdzie studiował psychologię międzykulturową oraz psychologię organizacji i zarządzania. Pełnił funkcje asystenta naukowego i współbadacza w wielu międzynarodowych projektach.
Godzina | Cel | Temat | Prowadzący |
---|---|---|---|
17:00 – 18:30 | Wiedza | Zarządzanie ryzykiem dla zwiększania efektywności biznesowej | Marek Dohnalik |
18:45 – 20:15 | Wiedza | DiSC i Gallup CliftonStrengths w rozwoju osobistym | Patryk Wardziński Krzysztof Jędrzejewski |
Godzina: 17:00 – 18:30
Cel: Wiedza
Temat: Zarządzanie ryzykiem dla zwiększania efektywności biznesowej
Prowadzący: Marek Dohnalik
Podczas warsztatu skupimy się na analizie ryzyka w biznesie z wykorzystaniem metody Potential Problem Analysis opracowanej przez Kepner-Tregoe. Analiza ryzyka i zarządzanie nim to jedne z najbardziej intuicyjnych procesów, które często wykonujemy podświadomie. Podczas tego interaktywnego spotkania skupimy się na bardziej świadomym, biznesowym podejściu.
Na przykładzie z życia codziennego zdefiniujemy kluczowe etapy zarządzania ryzykiem, a następnie przeniesiemy je na grunt biznesowy. Poprzez uczestnictwo w tym warsztacie zobaczysz, że analiza ryzyka to bardzo logiczny proces, który może stać się Twoim sprzymierzeńcem w skutecznym przygotowaniu i zarządzaniu realizacją projektu lub innego przedsięwzięcia.
Warsztaty składają się z części teoretycznej, w której omówimy najważniejsze pojęcia i ramy analizy ryzyka według metody Kepner-Tregoe, oraz praktycznej, podczas której wspólnie przećwiczymy zdobytą wiedzę na przykładach z życia wziętych. Dzięki interaktywnym ćwiczeniom i dyskusjom zdobędziesz konkretne umiejętności, które możesz natychmiast zastosować w swoich projektach i organizacjach.
Godzina: 18:45 – 20:15
Cel: Wiedza
Temat: DiSC i Gallup CliftonStrengths w rozwoju osobistym
Prowadzący: Patryk Wardziński
Krzysztof Jędrzejewski
Spotkanie będzie poświęcone metodom DiSC i Gallup CliftonStrengths, które mogą pomóc w głębszym zrozumieniu siebie – swoich mocnych stron, stylów pracy i komunikacji.
Porozmawiamy jak wykorzystać je w kontekście rozwoju osobistego i efektywnej pracy w organizacjach. Spotkanie poprowadzą konsultanci obu narzędzi, którzy wyjaśnią, jak dzięki tym metodom można zwiększyć swoją efektywność i zmienić podejście do pracy i rozwoju.
Webinar zakończy się sesją Q&A, podczas której odpowiemy na pytania dotyczące aplikacji narzędzi DiSC i Gallup w codziennej pracy. Wydarzenie skierowane do wszystkich zainteresowanych samorozwojem i podnoszeniem efektywności własnej i zespołowej.
Godzina | Cel | Temat | Prowadzący |
---|---|---|---|
17:00 – 18:30 | Wiedza | ABC finansów w projekcie | Lucjan Śledź |
18:45 – 20:15 | Wiedza | Nauka przedsiębiorczości inspirowana Business Model Canvas | Piotr Merkel |
Godzina:
Cel:
Temat:
Godzina:
Cel:
Temat:
Godzina: 17:00 – 18:30
Cel: Wiedza
Temat: ABC finansów w projekcie
Prowadzący: Lucjan Śledź
W trakcie webinaru omówimy najważniejsze aspekty finansowe projektów, zaczynając od identyfikacji kluczowych elementów składowych, takich jak zasoby i koszty, które mają wpływ na wyniki finansowe. Skupimy się na szacowaniu przepływów pieniężnych generowanych przez projekt oraz na znaczeniu wartości pieniądza w czasie, aby lepiej zrozumieć, jak oceniać przyszłe przychody i wydatki. Przedstawimy także główne wskaźniki finansowe (KPI), które umożliwiają monitorowanie realizacji celów projektu oraz pomagają we wczesnym wykrywaniu ewentualnych problemów.
Kolejnym krokiem będzie ocena efektywności finansowej przy użyciu wskaźników NPV i IRR, które pozwalają precyzyjnie oszacować opłacalność inwestycji. Na koniec przeprowadzimy analizę wrażliwości, aby zidentyfikować, jak zmiany w kluczowych założeniach mogą wpłynąć na wyniki projektu. Dzięki tym narzędziom uczestnicy zdobędą kompleksową wiedzę, która pomoże im lepiej zarządzać finansami i ryzykiem projektów.
Godzina: 18:45 – 20:15
Cel: Wiedza
Temat: Nauka przedsiębiorczości inspirowana Business Model Canvas
Prowadzący: Piotr Merkel
Podczas tego spotkania zgłębimy, czym jest przedsiębiorczość i czy można ją rozwijać. Kluczowym narzędziem będzie Business Model Canvas (BMC), który posłuży nam do analizy i zrozumienia fundamentów skutecznych modeli biznesowych.
Przedstawimy inspirujące przykłady innowacyjnych firm, ukazując, jak BMC wspiera ich dynamiczny rozwój. Spotkanie zakończy aktywna dyskusja, podczas której uczestnicy będą mogli zadawać pytania, wymieniać się pomysłami i wspólnie poszukiwać nowych, kreatywnych rozwiązań.
Patryk Wardziński
tel. +48 792 511 588
p.wardzinski@gfkm.pl
Krzysztof Jędrzejewski
tel. +48 884 207 857
k.jedrzejewski@gfkm.pl