0 zł
- cztery inspirujące warsztaty
- solidna dawka praktycznej wiedzy
- doświadczeni trenerzy
- bezpłatny udział
- w formie online
„Mówimy o tradycji, myślimy o przyszłości”
09.11.2021 @ online
Zapraszamy do udziału w największym na świecie wydarzeniu promującym świadomy rozwój, aktywną postawę wobec życia i podejmowanie biznesowych inicjatyw!
Zapisz się
Lucjan Śledź specjalizuje się w szkoleniach dotyczących zarządzania strategicznego i finansowego oraz oceny finansowej projektów inwestycyjnych.
Dyrektor ds. Rozwoju w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, wykładowca na Profesjonalnym Studium Finansów, Podyplomowych Studiach Zarządzania Projektami dla Menedżerów oraz programu Executive Master of Business Administration, prowadzonego przez GFKM we współpracy z Uniwersytetem Gdańskim i walidowanego przez Rotterdam School of Management Erasmus University.
Unikalny styl prezentacji oraz praktyczne podejście do pracy z uczestnikami szkoleń stawiają go w pozycji czołowego konsultanta z dziedziny finansów GFKM.
Do jego kluczowych kwalifikacji należą zarządzanie finansami, zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami, tworzenie i analizowania biznes planów. Zajmuje się planowaniem inwestycyjnym oraz analizuje efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych. Jest członkiem i przewodniczącym rad nadzorczych w spółkach akcyjnych notowanych na giełdzie.
Z wykształcenia jest ekonomistą, ukończył Ekonomikę i Organizację Produkcji na Uniwersytecie Gdańskim.
W swej praktyce konsultanta przeprowadził liczne programy szkoleniowe dla wielu firm, m.in.Bridgestone, Delphi Mechatronic Systems, Energa, Federal-Mogul Bimet, GlaxoSmithKline Pharmaceuticals, Grupa LOTOS, Grupa Żywiec, Hortex Holding, Intercell, International Paper Kwidzyn, K.P.B. UNI-BUD, Kimberly-Clark, LU Polska, Mazowiecka Spółka Gazownictwa, Nordea Bank Polska, PERN, Philip Morris Polska, Philips Consumer Electronics Industries Poland, PKN Orlen, Poczta Polska, Polimex-Mostostal, Polkomtel, Stocznia Remontowa GRYFIA, Vector, Związek Pracodawców Elektrociepłowni.
Specjalizuje się w szkoleniach dedykowanych kadrze kierowniczej średniego i wyższego szczebla – w zagadnieniach związanych z przywództwem. Jest certyfikowanym Trenerem Leadership Pipeline Institute oraz facylitatorem Runów Biznesu.
Posiada prawie 20-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych min. w bankach z kapitałem polskim jak i zagranicznym. Był również Członkiem Zarządu. Uczestniczył w realizacji wielu projektów strategicznych.
Posiada tytuł magistra ekonomii. Jest certyfikowanym Trenerem Leadership Pipeline. Uczestniczył w wielu kursach i warsztatach min. w 2016 roku ukończył kurs The Science of Everyday Thinking, The University of Queensland oraz Inclusive Leadership Training: Becoming a Successful Leader and Get Beyond Work-Life Balance – CATALYST.
Od wielu lat współpracuje z Gdańską Fundacją Kształcenia Menedżerów. W programie Executive Master of Business Administration prowadzi zajęcia z zakresu etyki i finansów. Jest także promotorem wielu prac dyplomowych z zakresu finansów i przywództwa.
Doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in. dla firm:
Bank Millennium, Izostal SA, Straż Miejska w Gdańsku, Energa-Obrót S.A., Koleje Mazowieckie, OLPP SA, Grupa PKP, Energa- Operator S.A., ARiMR, FLSmidth MAAG Gear Sp. z o.o.
Co mówią o nim klienci?
„Zrozumiałem, że nigdy nie byłem Liderem, chociaż za takiego się uważałem. Byłem Kierownikiem, który czasem podejmował decyzje kierownicze / liderskie. Teraz wiem, co to znaczy być Liderem innych”.
„Pierwszy raz w życiu uczestniczyłem w szkoleniu, gdzie nie rozmawialiśmy o „jakiejś firmie X”, tylko dyskutowaliśmy o naszej firmie, naszych problemach, dylematach, rozterkach i … celebrowaliśmy nasze sukcesy”.
Autor artykułów z dziedziny finansów i bankowości. Współautor książki: Przepływy gotówkowe, ODDK Gdańsk, 2000.
Uwielbia podróżować w odległe miejsca, gdzie obserwuje ludzi innych kultur, poznaje ich zwyczaje i życie codzienne, a także uczestniczy w koncertach i festiwalach muzycznych. Ulubione kierunki to Norwegia i Islandia. Ulubione miasta, do których często wraca to Berlin, Amsterdam i Kopenhaga.
Specjalizuje się w szkoleniach z efektywnej komunikacji i zarządzania sobą w czasie. Dużą część jej pracy zawodowej to również nowoczesne warsztaty z zakresu przywództwa zorientowanego na rezultaty, według koncepcji Stephena Drottera.
Jako lider prowadziła długoterminowe i duże projekty. W ramach jednego z nich miała możliwość prowadzić szkolenie z zakresu komunikacji i zarządzania czasem oraz prowadzić indywidualne sesje coachingowe. Realizowała projekt dla PGNIG Obrót SA, którego celem był rozwój umiejętności trenerskich i coachingowych dla wyselekcjonowanej kadry menedżerskiej. Końcowy efekt był niezwykle satysfakcjonujący dla obu stron.
Z wykształcenia jest magistrem marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim. Jest certyfikowanym facylitatorem i starszym konsultantem Leadership Performance Institute. Trener YAN System w Trans Cron Consulting Group Sp. z o.o. Beata Bednarczyk jest akredytowanym coachem PCD szkoły Noble Manhattan oraz posiada akredytację MBTI i narzędzia coachingowego The Points of You oraz Run Biznesu. Ukończyła również studia podyplomowe Personnel and Training Management w Nottingham University oraz na Politechnice Gdańskiej ukończyła Podyplomowe Studia dla menedżerów z socjologii zarządzania.
Od ponad 10 lat prowadzi zajęcia na Podyplomowych Studiach Zarządzania Projektami na Akademii Leona Koźmińskiego, na Profesjonalnym Studium Doskonalenia Umiejętności Menedżerskich oraz na Podyplomowych Studiach Menedżerskich GFKM.
Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując m.in.:
FM Logistic; GPEC; PKN ORLEN SA; WSK Rzeszów; PKP SA; ProCam Polska; Diverse; PGNiG Obrót: Energa Obrót SA; Energoprojekt; Lotos Petrobaltic; Orange
Co mówią o niej klienci?
„Pani Beata, to charyzmatyczny lider, jednak podczas sesji coachingowych pokazywała jak spojrzeć na sytuację z innej strony, pokazywała odpowiednie narzędzia i cierpliwie czekała, aż coachee dokona własnego wyboru. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że to Pani Beata zarządzała programem o kluczowym znaczeniu dla naszej firmy”.
Jej pasją jest wspieranie rugby i aktywne uczestniczenie w ważniejszych wydarzeniach zarówno w Polsce jak i w Europie. Dużą radość czerpie z udziału w warsztatach lepienia z gliny i decupage w rodzinnym gronie.
Specjalizuje się w szkoleniach z wystąpień publicznych, autoprezentacji, przeciwdziałania stresowi i wypaleniu zawodowemu oraz projektach doradczych w zakresie komunikacji społecznej.
Jako trenerka szkoliła pracowników wszystkich szczebli zarządzania, realizowała projekty doradcze z zakresu Public Relations dla firm i projektów społecznych, prowadziła zajęcia i warsztaty na Uniwersytecie SWPS, a także na studiach MBA.
W pracy trenerskiej i doradczej wykorzystuje doświadczenie wieloletniej pracy dziennikarskiej w prasie i telewizji, a także kilku lat na stanowisku dyrektorki Departamentu Promocji Województwa w UMWP.
Z wykształcenia anglistka (Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu), ukończyła także Podyplomowe Studia Public Relations (Instytut Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego), Podyplomowe Studia Trenerów Biznesu (SWPS i Laboratorium Psychoedukacji) oraz Coaching Fundamentals, Noble Manhattan w Instytucie Rozwoju Biznesu. Certyfikowana Trenerka metody Points of You®. Ukończyła 8-tygodniowy kurs MBSR (Mindfullness Based Stress Reduction).
Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując m.in. dla:
Politechnika Gdańska (MBA), KPMG, Urząd Miasta Gdańska, TUiR WARTA S.A, Orlen, Stocznia Remontowa Nauta, Akademia Finansów i Biznesu „Vistula”, Uniwersyteckie Centrum Kliniczne w Gdańsku, Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu w Gdyni, Energa S.A, Pracodawcy Pomorza, Hanseatic Parliament w Hamburgu, Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej, ALLCON.
Była ratowniczka WOPR, do dziś lubi popływać w Bałtyku. Najbardziej ze wszystkiego jednak, w wolnym czasie, uwielbia włóczyć się po różnych okolicach, leniwie popijać kawę i rozmawiać z ludźmi. Ćwiczy i doskonali praktykę mindfululness.
Godzina | Cel | Temat | Prowadzący |
---|---|---|---|
17:00 – 18:30 | Wiedza | Finanse dla menedżerów | Lucjan Śledź |
17:00 – 18:30 | Wiedza | Spotkania 1:1 - jak oszczędzić czas, budować zaufanie i rozwijać pracowników | Wojciech Parteka |
18:45 – 20:15 | Wiedza | Co może być Twoim osobistym dobrostanem w świecie VUCA? | Beata Bednarczyk |
18:45 – 20:15 | Wiedza | Mów jak lider. Mów jak liderka. Mów jak TY! | Beata Ligman |
Godzina: 17:00 – 18:30
Cel: Wiedza
Temat: Finanse dla menedżerów
Prowadzący: Lucjan Śledź
Prowadzenie firmy wymaga zarządzania ukierunkowanego na osiąganie celów finansowych.
Każda decyzja rodzi określone skutki wpływające na sprzedaż, przychody, kształtuje poziom kosztów, wpływów, wydatków. Niezbędnym w prowadzeniu działalności jest rozróżnianie i rozumienie podstawowych pojęć używanych w dziedzinie finansów. Pozwoli to na efektywne komunikowanie się z współpracownikami, a w szczególności z działem księgowości, czy finansów.
Kolejną ważną kwestią jest przewidywanie skutków podejmowanych decyzji z punktu widzenia bieżącej i przyszłej sytuacji finansowej firmy. Umiejętność analizowania konsekwencji podejmowanych decyzji wymaga wiedzy z zakresu zarządzania finansami.
Na zajęciach omówimy podstawowe zagadnienia finansowe, z którymi będziesz spotykał/spotykała się pracy. Przybliżymy pojęcia używane w obszarze finansów. Omówimy ważne, fundamentalne zasady rachunkowości w oparciu o które tworzone są zestawienia i sprawozdania finansowe. Przećwiczymy na kanwie studium przypadku obliczanie i interpretowanie podstawowych wskaźników finansowych.
Godzina: 17:00 – 18:30
Cel: Wiedza
Temat: Spotkania 1:1 - jak oszczędzić czas, budować zaufanie i rozwijać pracowników
Prowadzący: Wojciech Parteka
Spotkania 1:1 z pracownikami to podstawowy sposób otrzymywania szybkiej i wiarygodnej informacji o „stanie” naszego zespołu, dbania o motywację i zaangażowanie. Ponadto daje nam możliwość aktywnego dbania o prawidłowy kierunek rozwoju talentów w organizacji.
Jest to moment, w którym Lider koncentruje się w 100% na pracowniku i jest otwarty na jego perspektywę. Bieżąca komunikacja między menedżerami a pracownikami pomaga zwiększyć zaangażowanie zespołu oraz utrzymać zaangażowanie i motywację wszystkich do realizacji wspólnych celów.
Podczas spotkania porozmawiamy o tym jak sprawić, aby spotkania
1 na 1 były tak skuteczne i wydajne, jak to tylko możliwe.
Godzina: 18:45 – 20:15
Cel: Wiedza
Temat: Co może być Twoim osobistym dobrostanem w świecie VUCA?
Prowadzący: Beata Bednarczyk
Wielu z nas borykało się z różnymi problemami, które były związane z obostrzeniami pandemii. Zapewne część z nas ma jeszcze w pamięci codzienne problemy związane z komunikacją w zespole, obniżeniem nastroju, budowania czy utrzymania pozytywnych relacji czy trudnościami w koncentracji i ich konsekwencji w działaniu.
Z drugiej strony, ostatnie wydarzenia mogą być dla nas inspiracją do większego dbania o siebie. Dlatego w trakcie warsztatu zajmiemy się składnikami dobrostanu. Odpowiemy sobie na ważne pytania, takie jak:
Godzina: 18:45 – 20:15
Cel: Wiedza
Temat: Mów jak lider. Mów jak liderka. Mów jak TY!
Prowadzący: Beata Ligman
Jak często Twój sukces zależy od tego, jak się wypowiesz, jakich użyjesz słów i argumentów; od tego czy przekonasz słuchaczy do swoich racji?
Czy podczas prezentacji, wystąpień wyglądasz na osobę pewną siebie, spokojną, zaangażowaną? Czy raczej zastanawiasz się jak wypadniesz, a trema odbiera Ci zdolność swobodnego oddychania? Jak często kończysz swoją prezentację prawie resztką sił, a dopiero potem analizujesz, jak wszystko mogłeś/mogłaś zrobić lepiej?
Spraw, by wystąpienia publiczne były dla Ciebie pozytywnym doświadczeniem. Uwierz, że to JEST możliwe. Tak jak i to, żebyś podczas publicznych wypowiedzi skutecznie realizowała/realizował swoje cele. Bo przecież właśnie o to chodzi.
Dla kogo?
Dla tych którzy chcą zyskać swobodę wypowiedzi, siłę argumentu, poczuć się dobrze w swoim ciele i pozbyć się ograniczających lęków i stresu.
Dla osób, które często prowadzą prezentacje, wypowiadają się w sytuacjach takich jak zebrania, spotkania, konferencje, dyskusje.
Dla osób często reprezentujących swoją organizację i wpływających na jej wizerunek.
Program:
Patryk Wardziński
tel. +48 792 511 588
p.wardzinski@gfkm.pl
Krzysztof Jędrzejewski
tel. +48 799 254 347
k.jedrzejewski@gfkm.pl