0 zł
- udział w warsztatach
- networking
- poczęstunek
„Mówimy o tradycji, myślimy o przyszłości”
13-15.11.2018 @ Grunwaldzka 472, O4 Coworking w Olivia Business Centre
Zapraszamy do udziału w największym na świecie wydarzeniu promującym świadomy rozwój, aktywną postawę wobec życia i podejmowanie biznesowych inicjatyw!
Zapisz się
Magdalena Sadowska-Pawlak
Maciej Sowiński
Lucjan Śledź
Dorota Godlewska Werner to trener biznesowy, konsultant ds. zarządzania zasobami ludzkimi
Specjalizuje się w szkoleniach z obszarów: budowanie zespołu, kompetencje przywódcze i komunikacja. Prowadzi również szkolenia z zakresu szeroko rozumianego zarządzania zasobami ludzkimi, np. oceny pracowników oraz obsługi klienta.
Jest Zastępcą Dyrektora ds. Dydaktycznych i pracownikiem naukowo-dydaktycznym w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego. Pełniła rolę trenera w projektach doradczo-szkoleniowych, min. „Kobieta i Mężczyzna liderami pomorskich przedsiębiorstw”, „Kwalifikacje budujące konkurencyjność firm GKB”, „Wzrost kompetencji pracowników priorytetem polityki kadrowej Grupy BUMAR” i „Nowe technologie kierunkiem rozwoju pracowników i firmy”. Jej kariera zawodowa obejmuje również projektowanie i koordynowanie sesji Assessment / Development Centre oraz prowadzenie sesji doradztwa indywidualnego i coachingu karier dla pracowników 45+.
Jest doktorem nauk humanistycznych w zakresie psychologii. Posiada uprawienia pedagogiczne. Ukończyła wiele różnorodnych szkoleń, np. „ Trener jako moderator zmiany i rozwoju w organizacji biznesowej”, „Szkolenie certyfikujące EXTENDED DISC”, „Coaching – skuteczna metoda pracy z klientem”, „Indywidualny Plan Działania” czy „Warsztat pracy Doradcy zawodowego”.
Od 2012 roku współpracuje z Gdańską Fundacją Kształcenia Menedżerów w ramach prowadzenia zajęć na studiach MBA z zakresu Psychologicznych aspektów zarządzania i Zarządzania zasobami ludzkimi. Była promotorem i recenzentem kilku prac dyplomowych realizowanych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.
Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując z firmami z branży produkcyjno-handlowej, usługowej i finansowej m.in.:
Stora Enso, Grupa Bumar, PKP Intercity, Wielkopolska Spółka Gazownictwa, BAT, Generali.
Osoby, z którymi współpracuje często podkreślają, że czują się w relacji z Dorotą bezpiecznie. Uczestnicy szkoleń szczególnie doceniają u niej zaangażowanie i dbanie o strukturę zajęć.
Uwielbia podróżować – jej pasją jest odwiedzanie nowych miejsc fizycznie, a także poprzez strony książek oraz podróże kulinarne i fotografia.
Dorota Godlewska-Werner jest autorem i współautorem licznych artykułów i rozdziałów z zakresu psychologii pracy i organizacji. W tym między innymi w zakresie: badania kompetencji zawodowych, rozwoju zawodowego, mobilności zawodowej, stresu menedżerskiego, work-life balance.
Autorka publikacji:
– Nieckarz Z., Celińska-Nieckarz S., Godlewska-Werner D. (2013) „Psychologia coachingu biznesowego” Gdańsk: Harmonia Universalis
– Godlewska-Werner D., Szulc. W. (2013) „Test Talentów – diagnoza potencjału edukacyjno-zawodowego młodych matek” w ramach projektu unijnego „Pomysł dla mamy”
– Zawadzka A.M., Niesiobędzka M., Godlewska-Werner D. (red). (2015) ”Kultura konsumpcji – wartości, cele, dobrostan. Psychologiczne aspekty zjawiska”. Warszawa: Wydawnictwo LiberiLibri
CEO, Marketing Director w agencji marketingowej 4WebZones. Specjalista od marketingu, wizerunku, budowania marki i sprzedaży.
Na co dzień zajmuje się sprzedażą i marketingiem dla klientów z Polski, Szwecji, Danii, Wielkiej Brytanii, Norwegii, Niemiec czy Hiszpanii. Jego specjalizacja to marketing internetowy. Doradza również w zakresie PR, opracowuje i wprowadza na rynek produkty internetowe, tworzy unikalny content marketing i pomaga rozwiązywać sytuacje kryzysowe. W praktyce znajduje i rozwiązuje problemy niewidoczne na pierwszy rzut oka, a jego klienci cenią go za bezpośredniość i świeże spojrzenie.
Swój wiek traktuje jako atut, który pozwala mu tworzyć unikalne i uniwersalne rozwiązania, niespotykane nigdy wcześniej. Jest szczery do bólu i nie boi się żadnego tematu. Jako młody człowiek potrafi świetnie przewidzieć zachowanie i kierunek dynamicznie zmieniającego się rynku. Jego odważnym rozwiązaniom zaufało wiele firm na globalnym rynku. Wyznaje jedynie praktyczne podejście i nie cierpi sztywnych formułek, nudnych definicji oraz zbyt dużego teoretyzowania.
Od samego początku doświadczenie zdobywał ucząc się na własnych błędach w swoim biznesie. Zaufali mu m. in. Zamech Marine, Pomorski Związek Żeglarski, Fundacja Helios, PREDICTIONS INVESTMENTS LTD, Hoist Finance, Kancelaria J. Ziobrowski, Dewax, Żeglarski.info, Perfekt-Trans, Hydraulic-Master, Gorilla Coffe, AYA Raw Nature, Reflix oraz wiele innych.
Specjalizuje się w szkoleniach dedykowanych kadrze kierowniczej średniego i wyższego szczebla – w obszarze: obsługi klienta, planowania marketingowego, zarządzania produktem, komunikacji marketingowej, zarządzania organizacją, motywowania pracowników oraz wystąpień publicznych.
W ramach studiów Executive MBA prowadzi zajęcia dotyczące komunikacji marketingowej.
Jest magistrem inżynierem absolwentem Politechniki Gdańskiej. Certyfikowanym Trenerem metody FACET5 badania osobowości zawodowej Consulting Tools Ltd (Cambridge). Ukończył studia podyplomowe Public Relations na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, Szkoła Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim – Wydział Ekonomiki Produkcji oraz Studium Marketingu w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów przy współpracy z Strathclyde University Glasgow. Posiada certyfikat Ministra Skarbu Państwa dla kandydatów na członków rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa.
Jako Dyrektor Grupy LOTOS SA wprowadzał na rynek markę olejów silnikowych Lotos oraz zarządzał informacją w procesie IPO Lotos na GPW. Jako lider realizował projekty repozycjonowania marek olejowych i paliwowych na polskim rynku. Właściciel firmy doradczej AMBER Consult Sławomir Lucewicz prowadzącej prace doradcze i szkoleniowe dla sektora MSP.
Doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in.:
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Gdańsku, Rafineria Gdańska SA, Grupa Lotos SA, Lotos Paliwa Sp. z o.o., Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego.
Uczestnicy zajęć szczególnie doceniają praktyczną stronę wykładu oraz zaangażowanie. Niektóre wypowiedzi słuchaczy:
„Entuzjazm i dynamika – tego było trzeba!”
”Bardzo dobre zajęcia. Przełożenie teorii na język praktyki. REWELACJA!!!”
Dużo czasu spędza z najbliższą rodziną, z której czerpie radość, inspiracje i siłę. Pasjonują go podróże i malarstwo marynistyczne.
Trener, Coach, Konsultant HR, Rekruter. Posiada ponad 7 lat doświadczenia, zrealizował kilkaset dni szkoleniowych, a ponad 200 osób przebadał metodą Development Center. Jest specjalistą w zakresie badań testami kompetencyjnymi – tą metodą przebadał ponad 1 000 osób. Zajmuje się wdrożeniami SOOP, ma na swoim koncie opracowanie wielu narzędzi rekrutacyjnych (zadania AC/DC, testy kompetencji).
Jednym z jego największych osiągnięć zawodowych jest udział w realizacji projektu polegającego na opracowaniu i wdrożeniu Narzędzia do Badania Kompetencji (NBK) do wszystkich Urzędów Pracy w Polsce. Ukończył psychologię na Uniwersytecie Gdańskim, ma za sobą również dwuletni kurs z zakresu Terapii Poznawczo – Behawioralnej, Kurs Metody Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) oraz Program Redukcji Stresu (MBSR).
Specjalizuje się w szkoleniach z kierowania zespołem, komunikacji interpersonalnej, procesu sprzedaży, negocjacji handlowych, obsługi klienta, wystąpień publicznych oraz systemów ocen okresowych.
Doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in. dla firm: Aber, Amercian Way, Asseco Poland S.A., ATC Cargo, Atlantic, Berlin Chemie, Buster, CEZ, Desco, DKS, Enea S.A, Enea Trading, Euro AGD RTV, Exatel, Flextronics, Fundacja Gospodarcza, Gemalto, Gaspol, Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Hotel Sobieski, Image Recording Solutions, Inditex, Instytut Przemysłu Organicznego, Inter Marine, Klima – Therm, Krajowa Szkoła Administracji Publicznej, Loconi Intermodal Solutions, Merlin, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej, Partnerzy Nieruchomości, Penta, Pilarex, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, Pomorska Izba Rzemieślnicza Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Radisson Blu, Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza, Steinpol, Stokki, Śliwa Plastic Injection, Team Prevent, Techdata, Venture Industries, Voestalpine SIGNALING Sopot, Zeto, Zoeller Tech.
Specjalizuje się w szkoleniach z Negocjacji oraz szkoleniach dedykowanych kadrze kierowniczej średniego i wyższego szczebla – w obszarze: przywództwo oraz intensywne warsztaty menedżerskie. Prowadzi również szkolenia z Zarządzania w stylu coachingowym i Zarządzania ludźmi w projekcie.
Jako dyrektor Izby Coachingu na Pomorzu odpowiada za popularyzowanie i podnoszenie standardów usług coachingowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. W latach 90-tych autorka cyklicznego programu telewizyjnego OTV Wrocław, poświęconego psychologicznym problemom zarządzania. Jako Trener zrealizowała 3500 dni szkoleniowych.
Na warsztatach stawia na wypracowanie funkcjonalnych i całościowych rozwiązań. Szkoląc inspiruje autorskimi programami.
Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiada Certyfikat Training for Trainers. Jest członkiem World Association for Case Method Research&Case Method Application, WACRA. Posiada certyfikat Coach International Coaching Community (ICC). Jest certyfikowanym coachem Izby Coachingu. Posiada Certyfikat TSR I stopnia i jest certyfikowanym trenerem Heroic Imagination Project.
Prowadzi superwizję trenerską na MBA.
Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując m.in.:
Alcatel Polska, Allcon, Accor, American Restaurants,, Auchan, Bank Millenium, Bank Zachodni WBK, Budimex,, Douglas, Dovista, Korporacja Budowlana Doraco, LPP S.A.
Usłyszała kilka razy w życiu: „otworzyłaś mi w głowie okno”.
W ramach działalności non profit prowadzi od lat warsztaty w ramach konferencji i projektów takich jak: Progressteron, Światowy Tydzień Przedsiębiorczości czy Przedsiębiorcza Kobieta Trójmiasto.
Jest autorem wielu recenzji, ostatnia z jej ocenianych książek to „Psychopaci w firmie” Paula Babiaka, Roberta D. Hare, Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego.
Maciej Sowiński specjalizuje się w szkoleniach z zarządzania finansami, analizy finansowej, analizy opłacalności projektów inwestycyjnych, biznes planu, wyceny wartości firm, zarządzania projektami, zarządzania ryzykiem oraz ciągłością działania. Prowadzi również szkolenia z zakresu finansowych aspektów zawierania umów i ABC przedsiębiorczości.
Jako członek zarządów firm różnych branż (Baltic Brokers SA, Euromedicus Sp. z o.o., CDK Europartner Sp. z o.o., Euromos Sp. z o.o.) odpowiadał za efektywne zarządzanie firmami i ich rozwój. Jako lider, w ramach własnej firmy oraz we współpracy z wieloma czołowymi firmami consultingowymi zrealizował wiele projektów inwestycyjnych, doradczych i wdrożeniowych dla licznych firm polskich i zagranicznych. Jego kariera zawodowa obejmuje również prace przy wdrożeniach dużych projektów Grupy ENERGA. Zrealizował wiele wycen wartości firm. Kierownik projektów i konsultant w projektach opracowania, wdrożenia, rozwoju oraz integracji systemów wspierających zarządzanie oraz analizy, oceny, audytu oraz rekomendacji usprawnień systemów zarządzania ryzykiem w kilku polskich firmach.
Jest magistrem ekonomii i Certyfikowanym Menedżerem Zarządzania Ryzykiem metodyki IRM oraz metodyki M_o_R ® (Management of Risk). Ukończył wiele kursów i szkoleń z zakresu zarządzania finansami, zarządzania projektami, zarządzania ryzykiem, zarządzania ciągłością działania (BCM), zarządzania grupą kapitałową oraz coachingu menedżerskiego.
W ramach współpracy z GFKM w programie Executive MBA prowadzi zajęcia z Mikro i Makroekonomii, Ekonomicznych Aspektów Zarządzania, Systemowego Zarządzania Ryzykiem, Zarządzania Finansami oraz Analizy Opłacalności Przedsięwzięć Inwestycyjnych.
Doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in. dla firm:
Grupa Stoczni Gdynia, Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia, Grupa ENERGA, Grupa LOTOS SA, Poczta Polska, PKN Orlen, GPEC, ZEcW, International Paper, PKP SA, PGNiG.
Dużo czasu spędza z najbliższą rodziną, z której czerpie radość, inspiracje i siłę. Lubi aktywny wypoczynek: zwiedzanie nowych miejsc, poznawanie innych kultur, a w szczególności kuchni regionalnych. Interesuje się historią i polityką.
Lucjan Śledź specjalizuje się w szkoleniach dotyczących zarządzania strategicznego i finansowego oraz oceny finansowej projektów inwestycyjnych.
Dyrektor ds. Rozwoju w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, wykładowca na Profesjonalnym Studium Finansów, Podyplomowych Studiach Zarządzania Projektami dla Menedżerów oraz programu Executive Master of Business Administration, prowadzonego przez GFKM we współpracy z Uniwersytetem Gdańskim i walidowanego przez Rotterdam School of Management Erasmus University.
Unikalny styl prezentacji oraz praktyczne podejście do pracy z uczestnikami szkoleń stawiają go w pozycji czołowego konsultanta z dziedziny finansów GFKM.
Do jego kluczowych kwalifikacji należą zarządzanie finansami, zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami, tworzenie i analizowania biznes planów. Zajmuje się planowaniem inwestycyjnym oraz analizuje efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych. Jest członkiem i przewodniczącym rad nadzorczych w spółkach akcyjnych notowanych na giełdzie.
Z wykształcenia jest ekonomistą, ukończył Ekonomikę i Organizację Produkcji na Uniwersytecie Gdańskim.
W swej praktyce konsultanta przeprowadził liczne programy szkoleniowe dla wielu firm, m.in.Bridgestone, Delphi Mechatronic Systems, Energa, Federal-Mogul Bimet, GlaxoSmithKline Pharmaceuticals, Grupa LOTOS, Grupa Żywiec, Hortex Holding, Intercell, International Paper Kwidzyn, K.P.B. UNI-BUD, Kimberly-Clark, LU Polska, Mazowiecka Spółka Gazownictwa, Nordea Bank Polska, PERN, Philip Morris Polska, Philips Consumer Electronics Industries Poland, PKN Orlen, Poczta Polska, Polimex-Mostostal, Polkomtel, Stocznia Remontowa GRYFIA, Vector, Związek Pracodawców Elektrociepłowni.
Godzina | Cel | Temat | Prowadzący |
---|---|---|---|
17:00 – 18:30 | Wiedza | BRAK MIEJSC RZECZYWISTOŚĆ 2.0 – nowe wyzwania dla Firm i Liderów | Sławomir Lucewicz |
17:00 – 18:30 | Wiedza | BRAK MIEJSC Coaching zespołu – Przechodzenie przez zmianę | Magdalena Sadowska-Pawlak |
18:50 – 20:20 | Wiedza | BRAK MIEJSC Biznes z głową. Jak się porozumieć gdy inna chemia? | Magdalena Sadowska-Pawlak |
Godzina | Cel | Temat | Prowadzący |
---|---|---|---|
17:00 – 18:30 | Wiedza | BRAK MIEJSC Menedżer jako coach | Dorota Godlewska-Werner |
18:50 – 20:20 | Wiedza | BRAK MIEJSC Rozwój przekonań menedżera oraz ich wpływ na zarządzanie | Dominik Pieczewski |
Godzina | Cel | Temat | Prowadzący |
---|---|---|---|
17:00 – 18:30 | Wiedza | Czym tak NAPRAWDĘ (nie)jest sprzedaż? | Łukasz Falba |
17:00 – 18:30 | Wiedza | Finanse dla menedżerów | Lucjan Śledź |
18:50 – 20:20 | Wiedza | Zarządzanie ryzykiem – moda, czy konieczność? | Maciej Sowiński |
Godzina: 17:00 – 18:30
Cel: Wiedza
Temat: BRAK MIEJSC RZECZYWISTOŚĆ 2.0 – nowe wyzwania dla Firm i Liderów
Prowadzący: Sławomir Lucewicz
Żyjemy w świecie wypełnionym przez gwałtowne zmiany. To, co do tej pory było naszym oparciem, jest poddawane pod wątpliwość i modyfikowane, a my musimy te zmiany uwzględniać w naszych strategiach. Dlatego musimy szybko i kreatywnie wdrażać innowacyjne rozwiązania do naszych działań.
Bo niestety tradycyjny model konkurowania zamiera:
Te i inne pytania zostaną postawione podczas warsztatu „Rzeczywistość 2.0”. Prowadzący Sławek Lucewicz dokona analizy elementów rewolucji cyfrowej, zachodzącej na naszych oczach i pokaże przykłady jej wykorzystania. Słuchacze wspólnie zastanowią się, dlaczego jednym firmom udaje się na rynku odnieść sukces, a innym nie oraz które informacje są uznawane za wiarygodne i co z tego wynika dla marketerów.
Godzina: 17:00 – 18:30
Cel: Wiedza
Temat: BRAK MIEJSC Coaching zespołu – Przechodzenie przez zmianę
Prowadzący: Magdalena Sadowska-Pawlak
Co nas czeka na warsztacie?
Zmiany w naszym życiu osobistym, pojawienie się nowych wymagań w pracy, przekształcenia w organizacji, w której pracujemy – to sytuacje zmiany, które można wymieniać bez końca, wiedząc, ze wpływały i będą jeszcze wpływać w przyszłości na zmiany w naszym życiu. Jak oswoić zmianę? Jak się z nią pogodzić? – to dylematy wielu ludzi. Towarzyszenie ludziom w tym procesie wymusza konieczność znalezienia odpowiedzi Jak to zrobić? Wielu menadżerów robi to intuicyjnie, mając nadzieję, że zespól przechodząc przez zmianę nie rozpadnie się. Warsztat odpowiada na pytanie jakimi narzędziami szef może pracować z zespołem w zmianie , a także pomóc w analizie podejmowanych decyzji.
Warsztat PRZECHODZENIE PRZEZ ZMIANĘ . Pokazuje ścieżkę pracy z zespołem, która wprowadza strukturę, pewien porządek w pracę menedżera-coacha.
Tego typu podejście znakomicie się sprawdza i z powodzeniem wykorzystuje się w organizacjach – przy przeprowadzaniu zespołów przez zmianę, a także w dochodzeniu do wspólnych rozwiązań czy podejmowaniu zespołowych decyzji. W biznesie do wykorzystania jako narzędzie angażowania ludzi w nowe cele i rozwiązywania spornych sytuacji z klientem.
Dla kogo:
Zapraszam coachów, ludzi z biznesu lub zarządzających zespołami, i wszystkich tych, którzy szukając inspiracji w życiu, sami są w ciągłej zmianie 🙂
Godzina: 18:50 – 20:20
Cel: Wiedza
Temat: BRAK MIEJSC Biznes z głową. Jak się porozumieć gdy inna chemia?
Prowadzący: Magdalena Sadowska-Pawlak
Kiedy czasami zdam sobie sprawę z olbrzymich konsekwencji całkiem małych rzeczy…nie mogę odeprzeć myśli…że małych rzeczy nie ma.
Bruce Barton
Umiejętność prowadzenia własnego biznesu to także skuteczne porozumiewanie się z ludźmi. Niekiedy się zdarza, ze na decyzję o podjęciu współpracy z klientem wpływa jakość zbudowanej przed chwilą relacji.
Na początku swojej drogi w biznesie zasadne wydaje się znalezienie odpowiedzi na pytanie : Z jakimi osobami potrafię się dogadywać , kogo wziąć do współpracy? ? Oraz których klientów potrafię przekonać do współpracy ze mną?
Warsztat „Biznes z Głową” nie tylko wskazuje narzędzia, które rozwijają umiejętność budowania kontaktu i radzenia sobie z oporem, ale równocześnie pokazuje błędy, które są bardzo często popełniane, gdy nie potrafimy zjednać sobie innych .
Uczestnicy warsztatu uzyskają odpowiedzi na następujące pytania:
Godzina: 17:00 – 18:30
Cel: Wiedza
Temat: BRAK MIEJSC Menedżer jako coach
Prowadzący: Dorota Godlewska-Werner
Do zadań menedżera należy planowanie, organizowanie, motywowanie, przewodzenie i kontrolowanie pracy zespołu. Może realizować te cele w sposób tradycyjny poprzez wyrażanie konkretnych komunikatów i informacji zwrotnej. Jednak może to zrobić w sposób coachingowi wciągając pracownika w proces analizowania sytuacji, pobudzając jego zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności za realizację zadań.
Rozmowa coachingowa jest jednym z narzędzi efektywnego menedżera wymagająca umiejętności aktywnego słuchania, gotowości do dialogu i budowania partnerskiej relacji, której podstawę stanowi stawianie adekwatnych pytań.
Celem warsztatu jest przedstawienie korzyści płynących z pracy coachingowej w relacji menedżer – podwładny oraz zaprezentowanie uczestnikom konkretnych metod coachingowych służących min. opracowaniu przez pracownika konkretnych aktywności i planów oraz przekazywaniu pracownikowi informacji zwrotnej dotyczącej jego pracy, aby on sam wyciągnął wnioski ze swoich działań na przyszłość.
Godzina: 18:50 – 20:20
Cel: Wiedza
Temat: BRAK MIEJSC Rozwój przekonań menedżera oraz ich wpływ na zarządzanie
Prowadzący: Dominik Pieczewski
Czy wiesz jakie nieuświadomione przekonania tkwią w Twojej głowie?
Czy wiesz w jaki sposób wpływają one na Twoje relacje z ludźmi?
Czy wiesz jak wpływają one na Twój sposób zarządzania?
Jeśli powyższe pytania w jakiś sposób Cię zaciekawiły to zapraszamy na zajęcia.
Mają one na celu zapoznanie uczestników z modelem rozwoju przekonań człowieka oraz ich wpływem na zarządzanie ludźmi. Każdy z nas wraz z upływem czasu kwestionuje stare schematy myślenia i sposoby postępowania zastępując je nowymi. Schematy te dotyczą zarówno indywidualnego radzenia sobie z napotkanymi przez nas problemami (perspektywa indywidualna) jak i umiejętności zarządzania ludźmi (perspektywa organizacji). Okazuje się bowiem, że rozwój przekonań człowieka jest mocno powiązany z tym, w jaki sposób podchodzi on do problemu władzy, czyli zarządzania ludźmi. Co więcej, rozwój ten charakteryzuje się jasno zdefiniowanymi stadiami, dzięki czemu zarówno każdy menedżer jak i cała organizacja mogą odnaleźć się na poszczególnych poziomach oraz spojrzeć na możliwości dalszego rozwoju.
Podczas zajęć uczestnicy będą mieli okazję wypełnić Test Niedokończonych Zdań i przyjrzeć się swoim własnym przekonaniom.
Godzina: 17:00 – 18:30
Cel: Wiedza
Temat: Czym tak NAPRAWDĘ (nie)jest sprzedaż?
Prowadzący: Łukasz Falba
Wydawać by się mogło, że o sprzedaży powiedziane zostało już niemal wszystko. Wciąż jednak wiele osób źle ją rozumie i podchodzi do niej w nieodpowiedni sposób.
Na tym szkoleniu :
Nie usłyszysz tu żadnych pustych frazesów, a jedynie praktyczną wiedzę i niestandardowe podejście, które pozwolą Ci zwiększyć, poprawić oraz przede wszystkim ZROZUMIEĆ sprzedaż, a przy tym zachęcą Cię do szerszego spojrzenia na pewne schematy i potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku.
Godzina: 17:00 – 18:30
Cel: Wiedza
Temat: Finanse dla menedżerów
Prowadzący: Lucjan Śledź
Prowadzenie firmy wymaga zarządzania ukierunkowanego na osiąganie celów finansowych. Każda decyzja rodzi określone skutki wpływające na sprzedaż, przychody, kształtuje poziom kosztów, wpływów, wydatków. Niezbędnym w prowadzeniu działalności jest rozróżnianie i rozumienie podstawowych pojęć używanych w dziedzinie finansów. Pozwoli to na efektywne komunikowania się z współpracownikami, a w szczególności z działem księgowości, czy finansów.
Kolejną ważną kwestią jest przewidywanie skutków podejmowanych decyzji z punktu widzenia bieżącej i przyszłej sytuacji finansowej firmy. Umiejętność analizowania konsekwencji podejmowanych decyzji wymaga wiedzy z zakresu zarządzania finansami.
Na zajęciach omówimy podstawowe zagadnienia finansowe, z którymi będziesz spotykał się pracy. Przybliżymy pojęcia używane w obszarze finansów. Omówimy ważne, fundamentalne zasady rachunkowości w oparciu o które tworzone są zestawienia i sprawozdania finansowe. Przećwiczymy na kanwie studium przypadku obliczanie i interpretowanie podstawowych wskaźników finansowych.
Godzina: 18:50 – 20:20
Cel: Wiedza
Temat: Zarządzanie ryzykiem – moda, czy konieczność?
Prowadzący: Maciej Sowiński
“Nie trzeba się zmieniać, przetrwanie nie jest obowiązkowe.” /William Edwards Deming/
Na warsztatach poruszmy następujące zagadnienia:
Patryk Wardziński
tel. +48 792 511 588
p.wardzinski@gfkm.pl
Klaudia Trzcińska
tel. +48 532 750 166
k.trzcinska@gfkm.pl