0 zł
- udział w konferencji
- networking
- udział w panelu z prelegentami
- poczęstunek
Pierwsza edycja konferencji GFKM o przywództwie w Gdańsku
28.09.2018 @ Grunwaldzka 472, Olivia Business Centre
Z przykrością informujemy, że lista uczestników została zamknięta.
Zachęcamy serdecznie do zapisów na kolejne nasze wydarzenia!
Tomasz Owczarek
Anna Macnar
Tomasz Harackiewicz
Kamil Sokołowski
Jolanta Filipczyk-Sikora
Cameron Beazley
Monika Żak
Konrad Lipski
Marta Moksa
Andrzej Popadiuk
Eric Cornuel is the Director General & CEO of EFMD (European Foundation for Management Development) with offices in Brussels, Geneva, Hong Kong, Miami and Prague.
He holds a degree of Sciences Po from IEP Paris, an MBA from HEC Graduate School of Management, Paris, and a DEA in strategy and management from Paris Nanterre University, together with a Doctoral Certificate in Strategy from HEC Graduate School of Management Paris and a PhD in management, written on international network organizations, from Paris Dauphine University.
Eric started his career as an entrepreneur by setting up a hydroelectric power plant in France when he was still a student. He was also Director of the HEC Institute for Central and Eastern Europe (Paris). He then served as Dean of KIMEP, at the time the leading Business and Economics school in Central Asia, from 1997 to 1999. He was awarded a honorary professorship for his achievements there. From 1996 to the present, Eric Cornuel has been affiliate Professor at HEC Graduate School of Management, Paris. He has taught for 15 years at various management schools in Europe and Asia, including the Catholic University of Louvain.
Eric’s key qualifications are in the areas of strategy, international management and entrepreneurship and he is a regular contributor to the Emerald Management Journals. His latest book “The Institutional Development of Business Schools” which he co-authored with Prof. Andrew M. Pettigrew and Prof. Ulrich Hommel was published by the Oxford University Press in 2014.
Eric Cornuel is, among others, a Board Member of the EIASM (European Institute of Advanced Studies in Management), Society and Business Review, ISBM (International Schools of Business Management, CEIBS (China Europe International Business School), and AHRMIO (Association of human Resource Management in International Organizations) . He also sits on the board of several companies.
Other awards:
Profesor Piotr Płoszajski zajmuje się Nową Gospodarką i wpływem technologii na modele biznesowe. Współautor szeregu pionierskich badań międzynarodowych nt. m.in. nowej przedsiębiorczości post-socjalistycznej, zarządzania wiedzą, innowacyjności i „tacit knowledge” (tzw. wiedzy ukrytej).
Głównym obszarem wykładów i doradztwa są „strategie zarządzania na krawędzi chaosu“, a w szczególności problemy hiperkonkurencji i nowego klienta w gospodarce sieciowej. Jego specjalnością jest pomaganie firmom w analizowaniu zjawisk społecznych, gospodarczych i organizacyjnych w dzisiejszym otoczeniu biznesu, głównie w zakresie najnowszych technologii, które mają wpływ na kształtowanie ich strategii i projektowanie innowacyjnych modeli biznesowych. Współtwórca tzw. Digital University w SGH.
Wykładowca i mówca na kilkudziesięciu uniwersytetach i w centrach badawczych w Europie, USA, Japonii, Indiach i Nowej Zelandii (m.in. International Business Studies w Carlson School of Management, University of Minnesota; Kiev Mohyla Business School, Kijów; Uniwersytet Ekonomiczny w Wiedniu i Business School we Lwowie).
Członek Rady Doradczej Salzburg Seminar. Profesor i kierownik Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej. Prorektor d/s Współpracy z Zagranicą w kadencji 2005-2008. Założyciel i przewodniczący Rady Polsko-Japońskiego Centrum Zarządzania w SGH.
Absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Zarządzania i Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz podyplomowych studiów zarządzania zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.
Ma za sobą blisko siedemnastoletnie doświadczenie pracy w obszarze HR, począwszy od specjalisty ds. szkoleń i rozwoju, HR Biznes Partnera, po szefa HR. Obecnie pracuje jako dyrektor personalny w ENERGA-Obrót SA.
Zajmuje się zagadnieniami doboru i rozwoju pracowników, zarządzania przez cele, zarządzania zmianą, budowy i kształtowania kultury organizacyjnej, zarządzania procesami i doskonaleniem organizacji. W swojej pracy promuje i tworzy warunki współpracy oraz HR Biznes Partnerstwa w organizacji. Za kluczowy element budowy przewagi konkurencyjnej i oczekiwanej kultury organizacyjnej firm uważa kompetencje przywódcze i menedżerskie. Jest propagatorką koncepcji Leadership Performance Pipeline.
Specjalizuje się w szkoleniach z przywództwa, zarządzania zespołem, motywowania, coachingu, prezentacji i inspiracyjnych wystąpień. Wspiera menedżerów, w formie treningów grupowych i indywidualnych, w obszarze tzw. osobistej efektywności.
Jako konsultant, trener i coach realizował projekty w kilkunastu branżach, współpracując z ponad setką organizacji. Współrealizował konferencje i wydarzenia rozwojowe dla największych polskich firm, występując również jako główny mówca. Realizował filmy instruktażowe i rozwojowe z zakresu prezentacji i wizerunku.
Z wykształcenia magister psychologii, certyfikowany coach ICC. Ukończył czteroletni kurs terapii poznawczo-behawioralnej, kurs terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach oraz wiele kursów z zakresu rozwoju osobistego.
Certyfikowany moderator Design Thinking, uczestnik kursów z zakresu metod zwinnych w zarządzaniu zespołem, ekonomii behawioralnej, customer experience. Współpracował ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej współtworząc podyplomową akademię trenerów.
Wykładowca programu Executive MBA GFKM, prowadzi zajęcia z:
Kierowania zespołem, Przywództwa i coachingu, Psychologicznych aspektów zarządzania.
Doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in. dla firm:
Grupa Żywiec, Bank PKO S.A, Bank PKO BP, Bank BPH, Hestia, Raiffeisen Polbank S.A., Marcopol, Asseco, T-Mobile, Plus, Grupa ENERGA i Grupa LOTOS.
CEO w HRM Institute; doświadczony ekspert i wizjoner w obszarze employer branding, kształtowania i optymalizacji środowiska pracy, budowania strategii i komunikacji marki, zarządzania talentami i marketingu HR. Konsultant, szkoleniowiec, trener i wykładowca, m.in. AGH. Autorka publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR pracodawcy, storytellingu w Employer Brandingu, pokolenia Y/Millenium. Organizatorka konferencji, szkoleń i warsztatów z obszaru komunikacji i budowania strategii marki pracodawcy. Od lat śledzi trendy Employer Branding, prowadzi autorskie badania, dzieli się wiedzą i doradza czołowym pracodawcom. Oferowana wiedza inspiruje uczestników do wprowadzenia działań w swoich firmach!
Specjalizuje się w zarządzaniu relacjami z klientem, profesjonalnej sprzedaży, negocjacji handlowych, obsługi klienta i marketingu. Jest członkiem zespołu doradców GFKM.
Prowadził warsztaty i wykłady nt. sprzedaży profesjonalnej, zaawansowanych technik negocjacji, obsługi klienta i marketingu. Jest konsultantem oraz trenerem marketingu w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Zrealizował ponad 2000 dni szkoleniowych, prowadził i uczestniczył w ponad 50 projektach doradczych w dziedzinie planowania i budowania strategii marketingowej.
Jest w trakcie studiów doktoranckich z zakresu polityki innowacyjności. Absolwent Instytutu Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończył szereg kursów i szkoleń doskonalących na zagranicznych uczelniach i w szkołach, m.in. BI Oslo, Strathclyde University Glasgow, Ashridge Management College, James Cook University Townsville.
Doświadczenie zawodowe zdobył pracując m.in. dla firm:
Jotul Polska, ProCam Polska, Gino Rossi S.A., PGNiG, PGE Obrót S.A., Grupa CIECH S.A., Lafarge Dachy, PKO BP
Z zespołami wielopokoleniowymi pracuje od 10 lat – jako lider, konsultant, trener i top menedżer w obszarze marketingu i sprzedaży. Szkolenia i warsztaty poświęcone nowym pokoleniom realizował między innymi dla Forum Mentorów, Egis Pharmaceuticals, Kancelarii K&L Gates, DAKO oraz Akredytowanego Centrum Szkoleniowego Questus, ucząc menedżerów średniego i wyższego szczebla, a także pracowników handlu oraz sprzedawców. Rekomendowany na LinkedIn jako ekspert w zakresie młodych pokoleń.
Absolwent filozofii (UJ) oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi (UJ). Uczestnik szkół Diploma in Professional Marketing (Chartered Institute for Marketing), Consumer Intelligence School (PTBRiO) oraz kursu Zarządzania Sprzedażą (McHayes&Steward Group). Brał udział w wielu szkoleniach i konferencjach poświęconych nowym generacjom, w tym między innymi: Marketing to Youth 2018, CyberHuman 2018, Pokolenia Y i Z w badaniach, Warsztaty Konsument 2015, Questus Strategic Workshop 2016 i 2017.
Certyfikowany trener Facet5 oraz Integrated Leadership Management ILM72. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Posiada 18-letnie doświadczenie w prowadzeniu zespołów funkcjonalnych i projektowych w branży HR. Jest certyfikowanym menedżerem projektów HR i trenerem biznesu. Posiada doświadczenie jako business coach ACC w standardzie ICF (International Coaching Federation). Obecnie zarządza firmą konsultingową zajmującą się systemowymi rozwiązaniami HR-owymi dla biznesu. Jest autorką kilku publikacji z zakresu HR i psychologii biznesu.
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w konstruowaniu oraz adaptowaniu narzędzi psychometrycznych. Jest znanym ekspertem w dziedzinie deep learning oraz zaawansowanych metod analizy statystycznej. W ramach swojej działalności w Talegent zajmuje się rozwojem produktów i biznesu w Europie, projektowaniem zaawansowanych rozwiązań opartych o gamifikacje oraz tworzeniem i rozwojem narzędzi psychometrycznych do oceny kompetencji i potencjału.
Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze „miękkiego HR” oraz narzędzi oceny (tworzeniu narzędzi diagnostycznych, adaptacjach kulturowych), zarówno po stronie organizacji – w roli menedżera, jak i firmy doradczej – w roli konsultanta. Od wielu lat działa na rzecz biznesu jako Menedżer HR, doradca, mentor i trener. Obecnie pełni funkcję Menedżera Projektów w firmie konsultingowej, zajmującej się systemowymi rozwiązaniami HR-owymi dla biznesu.
Magister prawa i absolwent Podyplomowych Studiów Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Menedżer z blisko dwudziestoletnią praktyką w kierowaniu zespołami, znający specyfikę zarówno małego, jak i wielkiego biznesu. Zdobywał doświadczenie w branży IT i energetyce.
Jako dyrektor personalny i członek zarządów spółek odpowiadał za restrukturyzacje i wdrożenia systemów w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Prowadził projekty obejmujące zarządzanie przez cele, systemy płacowe, zmianę struktur organizacyjnych, zarządzanie kulturą organizacyjną.
Zajmuje się zagadnieniami z obszarów rozwoju organizacji, zarządzania zmianą, strategii personalnej i zarządzania efektywnością. Za kluczowy element przewagi konkurencyjnej firm uważa kompetencje przywódcze i menedżerskie. Jest propagatorem koncepcji Leadership Performance Pipeline.
Prawnik z wykształcenia, menedżer projektu z doświadczenia i pasji, współtwórczyni sukcesu wielu przedsięwzięć, także startupowych i edukacyjnych. Pasjonatka zasad Nowej Ekonomii i budowania nowych biznesów według czterech najważniejszych idei ruchu coworkingowego:
Doświadczony trener biznesu, doradca HR, mentor zarządzania, executive coach, menedżer. Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w pracy z klientami korporacyjnymi w rozwoju kompetencji menedżerskich i podnoszeniu efektywności organizacji oraz z klientami indywidualnymi w ich rozwoju zawodowym i osobistym. Przeprowadził szkolenia firmowe, projekty doradcze, audyty personalne, programy coachingowe dla ponad 200 firm i 10000 menedżerów w Polsce i za granicą. Realizowane przez niego programy były wielokrotnie wskazywane jako kluczowe dla powodzenia procesów zmian i wdrażania oczekiwanej kultury organizacyjnej.
Prezes Zarządu GFKM, odpowiedzialny za program Executive MBA GFKM oraz projekty rozwojowe dla kluczowych klientów. Członek Zarządu i Komisji Akredytacyjnej Stowarzyszenia Edukacji Menedżerskiej FORUM, członek Accreditation Board of EPAS (EFMD Programme Accreditation System), ekspert zespołów akredytacyjnych certyfikujących programy menedżerskie w Europie i na świecie. Członek EQUAL Board (European Quality Link) wyznaczającego standardy jakości i etyki edukacji menedżerskiej w Europie i na świecie.
Posiada dyplom Executive MBA Strathclyde University Glasgow, dyplom Menedżera Personalnego Podyplomowych Studiów Zarządzania Kadrami Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończył wiele szkoleń menedżerskich, trenerskich i coachingowych w Polsce i za granicą. Certyfikowany International Coach ICC. Prowadzi szkolenia i coaching w języku polskim i angielskim. Autor artykułów, felietonów i wystąpień dotyczących przywództwa, rozwoju organizacji, edukacji menedżerskiej.
Godzina: 09:15 – 10:00
Cel: Energia
Temat: Rejestracja uczestników, poranna kawa
Krąży opinia, że kawa kobietom pomaga się zrelaksować, a mężczyznom wziąć do pracy. W obu przypadkach warto zacząć ten owocny dzień filiżanką dobrej kawy tuż po dokonaniu rejestracji.
Godzina: 10:00 – 10:15
Cel: Inspiracja
Temat: Otwarcie konferencji
Prowadzący: Andrzej Popadiuk
Andrzej Popadiuk zaprezentuje koncepcję wydarzenia “GFKM Leadership Conference” oraz przedstawi cele i program tegorocznej edycji zatytułowanej “Gra Pokoleń”. Następnie Piotr Świąc przejmie mikrofon i zabierze uczestników w świat przywództwa międzypokoleniowego!
Godzina: 10:15 – 11:00
Cel: Wiedza
Temat: O pożytkach czytania cudzych listów do nie swoich dzieci. Firmy i ludzie w świecie nowych oczywistości i krytycznej paranoi Salvadora Dali
Prowadzący: Piotr Płoszajski
Co radzić nowemu pokoleniu w czasach, kiedy przewidywanie jest niemożliwe, a rady naszych rodziców okazują się niewystarczające? Angela Ahrendts, Senior Vice President, Apple Retail, napisała list do swoich córek, w którym wymieniła zasady, jakich, jej zdaniem, powinny przestrzegać w życiu:
1. Zawsze bądźcie obecne.
2. Czytajcie sygnały.
3. Trzymajcie się swoich zasad.
4. Nigdy nie cofajcie się więcej, niż trzeba.
W prezentacji spróbuję zastanowić się, czy i na ile są one przydatne w czasach radykalnej zmiany warunków funkcjonowania ludzi i firm w świecie zdominowanym przez nadchodzącą, czwartą rewolucję przemysłową i kryzys dotychczasowych teorii zarządzania. Dawniej, międzypokoleniowy transfer wiedzy biznesowej, w najlepszym wypadku, polegał na sugerowaniu nowych odpowiedzi na stare pytania. Teraz musimy zaczynać odpowiadać na pytania, zanim jeszcze się one pojawią. Przedstawione będą ich przykłady.
Godzina: 11:00 – 11:30
Cel: Energia
Temat: Przerwa kawowa
Godzina: 11:30 – 12:15
Cel: Wiedza
Temat: The Leadership Pipeline: Jak stworzyć i rozwijać „fabrykę talentów” w zróżnicowanych wiekowo zespołach?
Prowadzący: Anna Dziarkowska-Stępniak
Środowisko VUCA (pojęcie pochodzące od pierwszych liter angielskich słów Voltility, Uncertainty, Complexity and Ambiguity czyli Zmienność, Niepewność, Złożoność, Niejednoznaczność) stawia coraz większe wyzwania firmom i menedżerom. Sprostanie tym wyzwaniom wymaga gotowości do wprowadzania ciągłych zmian oraz inspirowania zespołów do coraz intensywniejszego działania.
W roku 2014 Pracownicy Wydziału Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Energa-Obrót zaczęli poszukiwać modelu działania, który pozwoli na zróżnicowanie ról liderów w organizacji. Zapoznali się z wieloma podejściami do przywództwa. Najbardziej przekonująca okazała się koncepcja Leadership Performance Pipeline (LPP). Model LPP to koncepcja „Przywództwa zorientowanego na rezultaty”. Konkretnie i czytelnie określa wymagania stawiane menedżerom na określonych poziomach zarządzania. Model zwiększa efektywność przywództwa w organizacji, ponieważ nie koncentruje się na cechach lidera, lecz na zadaniach, które muszą być przez niego wykonane na określonym poziomie zarządzania. Tworzy tzw. „fabrykę talentów”.
W swoim wystąpieniu pani Anna Dziarkowska-Stępniak, Dyrektor Departamentu Rozwoju Organizacji EOB, przedstawi genezę projektu, etapy wdrożenia – czynniki sukcesu i ryzyka oraz, co ważne, rezultaty działań rozwojowych. Uczestnicy prelekcji będą mieli także okazję zapoznać się z koncepcją „Poziomów przywództwa zorientowanego na rezultaty”.
Godzina: 12:15 – 13:00
Cel: Wiedza
Temat: Czy ja mam być lekarzem? O roli liderów w „uzdrawianiu” organizacji
Prowadzący: Tomasz Owczarek
Godzina: 13:00 – 14:00
Cel: Energia
Temat: Lunch, networking
W XVII i XVIII wieku w Europie, miejsca, w których spożywano kawę były ośrodkami życia społecznego, politycznego i kulturalnego. Kawiarnie stanowiły forum wymiany poglądów i kształtowania opinii publicznej. Warto pójść śladami przedstawicieli epoki oświecenia i wymienić się zasobami przez wzięcie udziału w networkingu. Oczywiście przy dobrym jedzeniu 🙂
Godzina: 14:00 – 14:45
Cel: Wiedza
Temat: Czy towarzyskość wpływa na efektywność liderów?
Prowadzący: Cameron Beazley
Jolanta Filipczyk-Sikora
Monika Żak
Badania prowadzone przez Talegent, nowozelandzkiego lidera w zakresie badań nad potencjałem i przywództwem, przyniosły fascynujące wnioski dotyczące osobowości liderów.
W badaniach konsultanci Talegent koncentrowali się na tym, jakie zachowania, a także cechy osobowości i umiejętności kognitywne charakteryzują dobrych liderów. Bazowali na 30 cechach osobowości, takich jak pewność siebie, niezawodność, wywieranie wpływu, czy zaufanie, wpisujących się w jeden z najbardziej popularnych i globalnie rozpowszechnionych modeli osobowości, czyli model Wielkiej Piątki. Następnie sprawdzili, które cechy osobowości najsilniej korelują z efektywnością liderów.
Część tych wyników, będzie miało swoją polską premierę właśnie podczas konferencji GFKM.
Dodatkowo uczestnicy zostaną zaproszeni na krótką wyprawę w przyszłość, w obszary deep learning oraz artificial intelligence, a po powrocie do teraźniejszości poznają ciekawe praktyki i wdrożenia z zakresu gamifikacji.
Godzina: 14:45 – 15:00
Cel: Wiedza
Temat: Kompetencje Menedżera Przyszłości – wyniki badań
Prowadzący: Tomasz Harackiewicz
Jedno jest pewne – zmiana.
W czasach ciągłej ewolucji technologii, która oferuje coraz to nowe rozwiązania, menedżerowie również nie mogą stać w miejscu. Oni przede wszystkim muszą być przygotowani na zmianę i zarządzanie zmieniającym się środowiskiem.
Tomasz Harackiewicz przedstawi kompetencje menedżerów, które będą pożądane w niedalekiej przyszłości, opracowane na podstawie autorskich badań naukowych GFKM, przeprowadzonych w środowisku biznesowym.
Godzina: 15:10 – 15:30
Cel: Energia
Temat: Przerwa kawowa
Fika! Przerwa na kawę:
To słowo jest jednym z najbardziej typowych szwedzkich wyrażeń i oznacza przerwę na kawę i ciastko. Chodzi jednak o coś więcej, niż tylko dawka kofeiny i cukru – to swego rodzaju rytuał, moment żeby zwolnić i celebrować wolną chwilę ze znajomymi.
Godzina: 15:30 – 16:30
Cel: Wiedza
Inspiracja
Doświadczenie
Temat: Gra Pokoleń – panel dyskusyjny
Prowadzący: Konrad Lipski
Anna Macnar
Marta Moksa
Kamil Sokołowski
Ewolucja pokoleniowa trwa nieprzerwanie, a w ostatnich latach ma tak dynamiczny charakter, że można ją śmiało określić mianem rewolucja pokoleń. Pojawiające się kolejne generacje stawiają przed menedżerami i liderami nowe wyzwania oraz wpływają w znaczącym stopniu na efektywność firmy. Jak efektywnie zarządzać pracownikami pokoleń X, Y i Z, by godzić ich interesy z korzyścią dla całej organizacji?
Godzina: 16:30 – 17:00
Cel: Inspiracja
Temat: Technology, Business Schools and society
Prowadzący: Eric Cornuel
Eric Cornuel zbierze wnioski z konferencji oraz nakreśli wizję zmian społecznych, pokoleniowych, technologicznych oraz wyzwań dla edukacji menedżerskiej w najbliższej i dalszej przyszłości.
Godzina: 17:00 –
Cel: Integracja
Temat: Networking
Po całym dniu konferencji pora na odpoczynek, swobodne rozmowy, wymiany doświadczeń z prelegentami i uczestnikami konferencji. To czas szczególnie skierowany do absolwentów, którzy mogą odświeżyć stare znajomości i nawiązać nowe kontakty.
Patryk Wardziński
tel. +48 792 511 588
p.wardzinski@gfkm.pl
Janusz Jacewicz
tel. +48 606 121 083
j.jacewicz@gfkm.pl