GFKM Leadership Conference 2023 “Organizacja Jutra” to szósta odsłona naszej konferencji skupiającej wokół siebie praktyków i specjalistów biznesu, którzy chcą dzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami. To przestrzeń, w której osoby na co dzień stawiające czoła wyzwaniom biznesowym mogą zmienić swój punkt widzenia, podzielić się doświadczeniami z partnerami z branży i nawiązać nowe relacje.

W tym roku motywem przewodnim wydarzenia jest poszukiwanie odpowiedzi na pytanie: jak będzie wyglądać organizacja jutra? Czego może spodziewać się kadra zarządzająca i w jaki sposób się na to przygotować? Skoncentrujemy się na ważnych zagadnieniach związanych z przywództwem w erze dynamicznych zmian, innowacji i rozwoju technologii.

Podczas prelekcji zaproszeni przez GFKM goście skupią się na zarządzaniu i przywództwie w kontekście zmieniającej się rzeczywistości, pojawiających się trendów i rosnących wymagań rynkowych. Porozmawiamy o nowych technologiach i digitalizacji oraz zagrożeniach i szansach związanych z wykorzystaniem AI w biznesie.

Poprzez inspirujące prelekcje, udział w panelu dyskusyjnym i interakcję z ekspertami, uczestnicy będą mieli szansę poszerzyć swoją wiedzę, zdobyć nowe umiejętności i nawiązać kontakty z innymi profesjonalistami, tworząc tym samym silną sieć wsparcia. Wydarzenie skierowane jest do liderów, menedżerów i profesjonalistów z różnych dziedzin, których ciekawi wizja przyszłości, korzystanie z najnowszych osiągnieć nauki i biznesu oraz wdrażanie nowoczesnych sposobów zarządzania. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą stale rozwijać się jako liderzy i jako ludzie.

Konferencja

100 zł

netto

  • osiem inspirujących prelekcji
  • panel dyskusyjny z prelegentami i prelegentkami
  • kawa, poczęstunek i obiad
  • przydatne materiały i ciekawe gadżety
  • całość zebranych pieniędzy przeznaczamy na nagrody konkursowe dla uczniów i uczennic

Merytorycznie wspierają nas

 

Co roku staramy się zebrać przedstawicieli z bogatym doświadczeniem, zarówno z dużych firm i korporacji, jak i małych przedsiębiorstw czy start-up’ów.  Zależy nam na tym, żeby GFKM Leadership Conference pozwalała na dzielenie się doświadczeniami pomiędzy osobami z różnych branż. Szukamy specjalistów i specjalistek chętnych do dzielenia się wiedzą i wzajemnej inspiracji.

Zobacz, jak było w zeszłym roku…

 

W zeszłym roku, podczas V edycji GFKM Leadership Conference mówiliśmy o przywództwie włączającym i różnorodności. W sali na 12. piętrze gościliśmy ponad 120 osób uczestników i uczestniczek wydarzenia. Podziwiając panoramę Gdańska rozmawialiśmy o wyzwaniach, możliwościach i szansach jakie niesie ze sobą różnorodność w biznesie, firmie czy zespole. Motywem przewodnim była kultura włączenia i współpraca, czyli praca na rzecz wspólnego osiągania celów, wykorzystania talentów i dbania o dobro każdej z grup, z jakimi mamy styczność na co dzień w pracy.  

Nasi prelegenci zawsze są bardzo różnorodni. Gościliśmy prezesów i założycieli firm, specjalistów, menedżerów, naukowców, psychologów i certyfikowanych coachów… Każdy dzieli się niepowtarzalną dawką wiedzy. Zapraszamy, dołącz do nas już dziś!

 

Do zobaczenia 29 września!

Kontakt

Koordynator wydarzenia

Patryk Wardziński
tel. +48 792 511 588
p.wardzinski@gfkm.pl

 

Zapisy

konferencja@gfkm.pl

Formularz kontaktowy

Patronat Honorowy

Partner główny

Partnerzy

Patroni medialni